Groupe Scolaire Durkheim Epinal

Emile 2.0, le site du groupe scolaire Durkheim à Epinal actualités de lécole, activités scolaires, classes transplantées, sorties, archives et histoire de lécole, photos de classes, bêtisier.

OVERVIEW

The web page ecole-durkheim.org currently has an average traffic classification of zero (the smaller the more users). We have inspected two pages inside the website ecole-durkheim.org and found one website associating themselves with ecole-durkheim.org. There is two contacts and locations for ecole-durkheim.org to help you communicate with them. The web page ecole-durkheim.org has been on the internet for six hundred and ninety weeks, twenty-two days, fourteen hours, and fifteen minutes.
Addresses
Apr 2011

ECOLE-DURKHEIM.ORG TRAFFIC

The web page ecole-durkheim.org has seen variant quantities of traffic all through the year.
Traffic for ecole-durkheim.org

Traffic ranking (by month) for ecole-durkheim.org

Traffic ranking by day of the week for ecole-durkheim.org

ECOLE-DURKHEIM.ORG HISTORY

The web page ecole-durkheim.org was began on on April 13, 2011. As of today, it is six hundred and ninety weeks, twenty-two days, fourteen hours, and fifteen minutes young.

PERIOD

WHAT DOES ECOLE-DURKHEIM.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of ecole-durkheim.org Mobile Screenshot of ecole-durkheim.org Tablet Screenshot of ecole-durkheim.org

Cooperative scolaire ecole Durkheim Epinal

Dominique Andres

2 rue Durkheim

Epinal, 88000

Cooperative scolaire ecole Durkheim Epinal

Dominique Andres

2 rue Durkheim

Epinal, 88000

ECOLE-DURKHEIM.ORG SERVER

I identified that a single root page on ecole-durkheim.org took two thousand seven hundred and eighty-seven milliseconds to download. I could not discover a SSL certificate, so in conclusion our parsers consider this site not secure.
213.186.33.17

dns18.ovh.net
ns18.ovh.net

We caught that this domain is utilizing the Apache operating system.

Groupe Scolaire Durkheim Epinal

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web page ecole-durkheim.org has the following in the homepage, "0 - Groupe Scolaire Durkheim Epinal." We viewed that the webpage also stated " Mini-tournoi de basket au CE1-CE2." It also said " Suite au cycle dinitiation au basket qui sest terminé le 23 mars, les CE1-CE2 ont organisé un mini-tournoi à la Halle des Sports. Il y avait deux poules 4 équipes de 3 joueurs qui ont joué simultanément sur deux terrains. Poule sportive - Médaille dor les Anacondas - Médaille dargent les Came-Sas - Médaille de bronze les Chats et les Basketteurs Poule am." The header had epinal as the highest ranking search term. This keyword is followed by primaire, maternelle, and école which isn't as urgent as epinal. The other words they used was éducation. Durkheim is included but might not be seen by search crawlers.

SEEK SUBSEQUENT WEB SITES

الرئيسية - مدرسة قوم الإلكترونيةمدرسة قوم الإلكترونية

شرح الدروس مع أسئلة وتمارين التقويم الذاتي - متابعة للمتعلمين من قبل أساتذة متخصصين. الدليل القيم في تعليم وتعلم العلوم. مجموعة من التوجيهات التربوية موجهة للأستاذ لتسهيل مهامه البيداغوجية والديداكتيكية. كما يعطي الفرصة للتكوين الذاتي لكل أستاذ مع إمكانية تطوير مهاراته وكفاياته المهنية انطلاقا من استثمار محتوياته. تعرف على مشروع نمذجة الجزيئات. مرحبا بكم في مدرسة قو م الإلكترونية.

École dEnseignement Artistique

Ouvert à tous les âges et tous les styles! Ouvert à tous les âges et les styles. Ouvert à tous les âges et les styles.

Cours ébénisterie, Saint-Jérôme, Laval, Montréal, Laurentides, Rive-Nord - École dÉbénisterie Mirabel École ébénisterie, formation ébénisterie, cours de menuiserie, cours de sculpture sur bois.

14480 Rue Joseph Marc Vermette,. Cours de travail sur bois. Nous proposons des cours et des formations pour tous les niveaux. UNE VISITE VOUS CONVAINCRA! Un enca.

École-Atelier dÉbénisterie

La sculpture ornementale vous permet de personnaliser vos meubles.